Departmental Bulletin Paper 認知行動療法からみたいじめの理解と支援方略の検討
Understanding and Considering of Support Strategies for Bullying from Congnitive Behavioral Therapy

小関, 俊祐  ,  千葉, 晴菜  ,  小関, 真実  ,  大谷, 哲弘  ,  Shunsuke, KOSEKI  ,  Haruna, CHIBA  ,  Mami, KOSEKI  ,  Tetsuhiro, OHTANI  ,  桜美林大学心理・教育学系  ,  桜美林大学教職課程  ,  埼玉県教育委員会・早稲田大学人間総合研究センター  ,  岩手県総合教育センター  ,  J. F. Oberlin University, Division of Psychology and Education Studies  ,  J. F. Oberlin University  ,  Saitama Prefectural Board of Education ・ Advanced Research Center for Human Sciences, Waseda University  ,  The General Education Center of Iwate

Full-Text

https://obirin.repo.nii.ac.jp/?action=repository_action_common_download&item_id=1166&item_no=1&attribute_id=21&file_no=1

Number of accesses :  

Other information