Departmental Bulletin Paper 高大官連携による商品開発とマーケティング

加藤, 久雄  ,  矢島, 邦昭  ,  増本, 雅也  ,  中山, 利朗  ,  Hisao, Kato  ,  Kuniaki, Yajima  ,  Masaya, Masumoto  ,  Toshiro, Nakayama  ,  長崎ウエスレヤン大学現代社会学部経済政策学科  ,  長崎ウエスレヤン大学現代社会学部経済政策学科  ,  長崎ウエスレヤン大学地域総合研究所客員研究員  ,  長崎ウエスレヤン大学地域総合研究所客員研究員  ,  Department of Economic Policy Faculty of Contemporary Social Studies,Nagasaki Wesleyan University  ,  Department of Economic Policy Faculty of Contemporary Social Studies,Nagasaki Wesleyan University

Full-Text

https://wesleyan.repo.nii.ac.jp/?action=repository_action_common_download&item_id=809&item_no=1&attribute_id=19&file_no=1

Number of accesses :  

Other information