Departmental Bulletin Paper 主体的・対話的で深い学びを実現した総合的な学習の時間のカリキュラム・マネジメントに関する事例研究-小3「詩のボクシング」の実践の検証を通じて-
Case study on curriculum management of comprehensive learning time realizing subjective , interactive and deep learning : Through the verification of the practice of elementary school third grader “poetry boxing”
シュタイテキ タイワテキ デ フカイ マナビ オ ジツゲン シタ ソウゴウテキ ナ ガクシュウ ノ ジカン ノ カリキュラム マネジメント ニ カンスル ジレイ ケンキュウ ショウサン シ ノ ボクシング ノ ジッセン ノ ケンショウ オ ツウジテ

白井, 克尚  ,  行田, 臣  ,  Katsuhisa, Shirai  ,  jin, Yukuta  ,  愛知東邦大学教育学部  ,  豊橋市立幸小学校

47 ( 1 )  , pp.19 - 36 , 2018-06-10
ISSN:0287-4067
NCID:AN00167003
Full-Text

https://aichi-toho.repo.nii.ac.jp/?action=repository_action_common_download&item_id=530&item_no=1&attribute_id=21&file_no=1

Number of accesses :  

Other information