Departmental Bulletin Paper 保育所保育指針・幼稚園教育要領から読み取る「領域」と学生が認識する領域の研究-ファシリテーションを用いて-
“Area” read from daycare center childcare guidelines and course of study for Kindergarten, A comparative research of area by students. - Using Facilitation -
ホイクジョ ホイク シシン ヨウチエン キョウイク ヨウリョウ カラ ヨミトル リョウイキ ト ガクセイ ガ ニンシキ スル リョウイキ ノ ケンキュウ ファシリテーション オ モチイテ

田辺, 恭子  ,  後藤, 永子  ,  Kyoko, Tanabe  ,  Eiko, Gotoh  ,  愛知東邦大学教職支援センター  ,  愛知東邦大学教育学部

46 ( 2 )  , pp.127 - 140 , 2017-12-12
ISSN:0287-4067
NCID:AN00167003
Full-Text

https://aichi-toho.repo.nii.ac.jp/?action=repository_action_common_download&item_id=512&item_no=1&attribute_id=21&file_no=1

Number of accesses :  

Other information