Departmental Bulletin Paper <書評>後藤一郎著「企業成長と価格行動―キリンビールのマーケティング戦略」(千倉書房 2017年 304頁) (情報社会学部特集号:高松亨教授追悼号)
<Book Review> GOTO Ichiro, Corporate Growth and Price Behavior: Marketing Strategy of Kirin Brewery (Special Issue of the Faculty of Information Technology and Social Sciences; Essays in Memory of the Late Professor Toru Takamatsu)
ショヒョウ ゴトウ イチロウ チョ キギョウ セイチョウ ト カカク コウドウ キリンビール ノ マーケティング センリャク チクラショボウ 2017ネン 304ページ ジョウホウシャカイ ガクブ トクシュウゴウ タカマツ トオル キョウジュ ツイトウゴウ

申,賢洙

68 ( 5 )  , pp.279 - 292 , 2018-01-15
ISSN:0474-7909
NCID:AN00028448
Full-Text

http://www.i-repository.net/il/user_contents/02/G0000031Repository/repository/keidaironshu_068_005_279-292.pdf

Number of accesses :  

Other information