Departmental Bulletin Paper 協働的な実践におけるメンタリングの可能性の追究 : 教師の成長を支える教師集団のあり方を求めて
キョウドウテキ ナ ジッセン ニ オケル メンタリング ノ カノウセイ ノ ツイキュウ : キョウシ ノ セイチョウ オ ササエル キョウシ シュウダン ノ アリカタ オ モトメテ
The Possibility of Mentoring in Teachers' Collaborating Practice : To be Teachers Team Sustaining Teacher's Growth

福永, 和樹  ,  堀江, 伸

(66)  , pp.13 - 38 , 2017-03-31 , 滋賀大学教育学部
ISSN:2188-7691
NCID:AA12714371
Full-Text

https://shiga-u.repo.nii.ac.jp/?action=repository_action_common_download&item_id=1858&item_no=1&attribute_id=19&file_no=1

Number of accesses :  

Other information