Departmental Bulletin Paper 学習者分析に基づく小学3年生の俳句観 : アクティブ・ラーニングを活性化する教材開発に向けて
ガクシュウシャ ブンセキ ニ モトヅク ショウガク 3ネンセイ ノ ハイク カン : アクティブ ラーニング オ カッセイ カ スル キョウザイ カイハツ ニ ムケテ
The view of Haiku by third-graders in elementary school based on learner analysis : For the development of teaching materials to activate active learning

仁野平 智明  ,  ニノヒラ, トモアキ  ,  Ninohira, Tomoaki

35pp.49 - 61 , 2018-01-31 , 熊本大学教育学部附属教育実践総合センター
NCID:AA11700236
Full-Text

http://reposit.lib.kumamoto-u.ac.jp/bitstream/2298/39102/1/KKJ0035_049-061.pdf

Number of accesses :  

Other information