Departmental Bulletin Paper Can-doをベースとしたコミュニカティブ日本語教育―タイの高等教育機関における日本語教科書作成への応用の可能性―
キャンドゥ オ ベース トシタ コミュニカティブ ニホンゴ キョウイクタイ ノ コウトウ キョウイク キカン ニオケル ニホンゴ キョウカショ サクセイ エノ オウヨウ ノ カノウセイ
Can-Do Statements Based Japanese Language Education: Study for Application to Create New Curriculum and Japanese Language Textbooks for Undergraduate Students in Thailand

パッチャラポーン, ケーオキッサダン  ,  KAEWKITSADANG, Patcharaporn

(7)  , pp.111 - 128 , 2017-03-31 , 東京外国語大学国際日本研究センター , トウキョウ ガイコクゴ ダイガク コクサイ ニホン ケンキュウ センター , International Center for Japanese Studies
ISSN:21860769
NCID:AA12515670
Full-Text

http://repository.tufs.ac.jp/bitstream/10108/88967/1/jo000707.pdf

Number of accesses :  

Other information