Departmental Bulletin Paper タブレット端末を用いた授業力向上への即時的なビデオフィードバックの効果 : 特別支援学校の初任教師と熟練教師を対象にしたコンサルテーション
The way of the consultation to teaching force improvement of the first designation person : The immediate feedback that I used a tablet-type device for effectively
タブレット タンマツ オ モチイタ ジュギョウリョク コウジョウ エノ ソクジテキナ ビデオ フィード バック ノ コウカ : トクベツ シエン ガッコウ ノ ショニン キョウシ ト ジュクレン キョウシ オ タイショウ ニシタ コンサルテーション

杉原, 大輔  ,  脇, 貴典  ,  須藤, 邦彦

66pp.161 - 171 , 2017-01-31 , 山口大学教育学部
ISSN:0286-0597
NCID:AN00240238
Full-Text

http://petit.lib.yamaguchi-u.ac.jp/G0000006y2j2/file/26736/20170206160614/C010066000317.pdf

Number of accesses :  

Other information