Thesis or Dissertation 自己の学びを自覚し活用する力を育む小学校国語科の説明文読解指導 ―読解方略と評価基準の工夫を通して―
Instruction on reading of expository texts at an elementary school to facilitate children's awareness and transfer of learning : Through devices of reading strategy and evaluation criterion.

柴田, 雅恵  ,  SHIBATA, Masae  ,  シバタ, マサエ  ,  佐藤, 浩一  ,  SATO, Koichi  ,  サトウ, コウイチ  ,  武井, 英昭  ,  TAKEI, Hideaki  ,  タケイ, ヒデアキ

34pp.107 - 126 , 2017-03-20 , 群馬大学教育学部 附属学校教育臨床総合センター
ISSN:0912-3911
NCID:AA12447457
Full-Text

https://gair.media.gunma-u.ac.jp/dspace/bitstream/10087/10989/1/NO34_2017_13.pdf

Number of accesses :  

Other information