Departmental Bulletin Paper 中学校国語科における文章を読み深めるための指導 ―文章を視覚的にとらえる図表化活動を通して―
Instruction of Japanese language in a junior high school to facilitate effective reading of texts : Through diagram-making-activities to understand texts visually.

岡田, 由美  ,  Okada, Yumi  ,  オカダ, ユミ  ,  佐藤, 浩一  ,  Sato, Koichi  ,  サトウ, コウイチ  ,  武井, 英昭  ,  Takei, Hideaki  ,  タケイ, ヒデアキ

(32)  , pp.159 - 171 , 2015-03-25 , 群馬大学教育学部 附属学校教育臨床総合センター
ISSN:0912-3911
NCID:AA12447457
Full-Text

https://gair.media.gunma-u.ac.jp/dspace/bitstream/10087/9051/1/NO32_2015_17.pdf

Number of accesses :  

Other information